Zadzwoń do nas 032 211 14 90 lub napisz e-maila sekretariat@ok.brzeszcze.pl

Portfolio #4

Dzień Marszu + Spacer z psem

Zapraszamy do wspólnego marszu dzieci i dorosłych ( można przy okazji przespacerować psa). Regulamin znajdziecie na naszej stronie. Trasa od 5 do 10 km.
Termin: 24 października ( sobota)
Miejsce startu i mety: Dom Ludowy Brzeszcze – Bór

Program:
od 9.00 – rejestracja uczestników
10.00 – wymarsz na trasę
ok. 13.00 – zakończenie imprezy w Domu Ludowym na Borze – herbata, ciasto.
Dzieci do 12 lat koniecznie z pełnoletnim opiekunem, dzieci od 13 – 17 lat pisemna zgoda od rodziców.
Wpisowe – 5 zł od osoby, dzieci do 6 lat – gratis. Dla każdego uczestnika pamiątkowa przypinka.

 

ZAPISY: SMS na nr 666 – 878 – 689
– w treści: imię, nazwisko ( ewentualnie dopisek – „plus pies/psy”)

Oświadczenie uczestnika/rodzica – DO POBRANIA.
oświadczenie uczestnika Dzień Marszu + Spacer z psem 2019

 

Regulamin

  1. CEL IMPREZY:
    1. Promowanie aktywnej marszu oraz Nordic Walking jako aktywności dla każdego.
    2. Promowanie aktywnej formy spędzania czasu z psem
    i budowanie kultury kynologicznej wśród społeczeństwa.
    3. Integracja mieszkańców gminy Brzeszcze i okolic.
    II. ORGANIZATOR:
    1. Ośrodek Kultury w Brzeszczach

III. TERMIN I MIEJSCE IMPREZY:
24 października 2020 r. (sobota) Dom Ludowy w Brzeszczach – Borze

Program:
Rejestracja uczestników: od godz.
9.00 – 10.00 – Dom Ludowy Brzeszcze Bór
10:00 – wspólny wymarsz na trasę
1
2.00 – 13.00 – zakończenie marszu przy w Domu Ludowym na Borze

V. REJESTRACJA UCZESTNIKÓW
1. Należy zarejestrować się osobiście lub telefonicznie w Hali Sportowej w Brzeszczach (tel. 666 878 689), podając imię i nazwisko uczestnika.
2. Na miejscu zbiórki w dniu spaceru każdy uczestnik jest zobowiązany wypełnić i podpisać oświadczenie uprawniające do wzięcia udziału w spacerze (do pobrania na stronie), osobom niepełnoletnim oświadczenie podpisują rodzice.
3. Koszt udziału w imprezie: 5 zł od uczestnika ( z opłaty zwolnione
dzieci w wieku do 6 lat włącznie), płatne w dniu imprezy.
4. Dla uczestnika zapewniamy pamiątkową przypinkę (pierwszeństwo mają osoby zgłoszone
przed imprezą), na mecie wszystkich zapraszamy na herbatę i ciasto).

VI. FORMA SPACERU:
1.Uczestnicy imprezy pokonują trasę pieszo tempem spacerowym wyznaczoną przez Organizatorów trasą ( mapka trasy na stronie www.ok.brzeszcze.pl oraz Facebooku)
2. Długość trasy spaceru wynosi ok.
9 km.

VII. WARUNKI UCZESTNICTWA:
1. W marszu może
wziąć udział każdy, kto czuje się na siłach pokonać pieszo naszą trasę: dzieci do 12 roku życia – wyłącznie z pełnoletnim opiekunem, dzieci i młodzież 13 – 18 lat – muszą oddać zgodę na udział podpisane przez rodzica ( wzór na stronie), osoby dorosłe – pokonują trasę z kijkami lub bez, zachęcamy do udziału właścicieli psów.

Zasady dotyczące właścicieli psów:
1. W imprezie mogą wziąć udział psy zdrowe, w dobrej kondycji fizycznej, nie wykazujące kulawizn itp.
2. Biorąc udział w spacerze z psem, właściciel musi mieć przy sobie:
a)
aktualne zaświadczenie o szczepieniu i odrobaczeniu psa,
b) smycz lub linka,
ewentualnie zestaw dog trekkingowy – pas – smycz i szelki,
c) obrożę lub szelki dla psa – niedopuszczalne są kolczatki,
dławiki, kantarki oraz inny sprzęt sprawiający ból lub dyskomfort dla psa,
d)
wg uznania właściciela – kaganiec dla psa mogącego wykazać agresję.
Polecamy również zabranie miski oraz butelki z wod
ą niegazowaną dla psa.
3. Psy przez cały czas trwania imprezy muszą być na smyczy.
4. Podczas całej imprezy każdy właściciel ma obowiązek sprzątać po swoim psie.
5. Właściciel ponosi pełną odpowiedzialność za swojego psa.
6. Udział w spacerze w charakterze uczestnika prowadzącego psa mogą wziąć osoby, które ukończyły 18 rok życia i dokonały rejestracji i weryfikacji na miejscu zbiórki.
7. Zasada żółtej wstążki – ze względu na charakter imprezy, prosimy o oznaczenie żółtą wstążką psów, które nie lubią być dotykane, głaskane, wykazują strachliwość, objawy agresji w większej grupie, hałasie itp.
8. Do udziału w marszu nie zostaną dopuszczone: psy wykazujące agresję, suki w ciąży.
10. Nie dokarmiamy obcych psów.


VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
1. Uczestnicy biorą udział w imprezie na własną odpowiedzialność.
2. Uczestnicy nie są ubezpieczeni przez Organizatorów imprezy.
3. Organizatorzy nie odpowiadają za rzeczy pozostawione bez opieki.
4. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez zwierzęta. Odpowiedzialność ponoszą właściciele zwierząt.
5. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do ostatecznej interpretacji niniejszego regulaminu.
6. Impreza odbędzie się bez względu na pogodę.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!